Opinie o Nas
NOWOCZESNE I KLASYCZNE MEBLE Z LITEGO DREWNA
...jest pusty
Odwiedź nas!
Cudne Meble w Galerii GALA

ul. Fabryczna 2 lok.2.7
20-301 Lublin
+48 600-416-913
sklep@cudneMeble.pl

Czynne:
Pon.-pt.: 10:00-19:00
Sobota: 10:00-17:00
Niedz. handl.:10:00-15:00
Sonda
Jakich mebli Państwo poszukują?
Głosów: 327

Strona głównaNajczęściej zadawane pytania

Najczęściej zadawane pytania



 

Jak pielęgnować meble z drewna? Czym myć meble i jakich używać środków?

  • Zapraszamy do zapoznania się ze szczegółami na naszej stronie w zakładce dotyczącej pielęgnacji drewna : https://cudnemeble.pl/pielegnacja-drewna-inf-29.html

Gdzie produkowane są meble?

  • Ze względu na rodzaj stosowanego materiału wszystkie nasze projekty realizowane są w Indiach. Do produkcji mebli używamy najwyższej jakości drewna, pozyskiwanego z plantacji ekologicznych i posiadającego wszelkie niezbędne certyfikaty. Nasze meble posiadają również niezbędne dokumenty dopuszczające ich sprzedaż na terenie Unii Europejskiej.

Z jakiego drewna wykonane są meble?

  • Nasze meble powstają z dwóch gatunków drewna. Jednym z nich jest mango, drugim-akacja indyjska.

Czy można wykonać meble na wymiar?

  • Nie wykonujemy mebli na zamówienia indywidualne. Meble powstają na podstawie projektów wykonanych wyłącznie przez naszą firmę.

Czy można zamówić meble w innym kolorze?

  • Nie. W celu dopasowania do siebie mebli z różnych dostaw i kolekcji stosujemy wyłącznie dwa warianty kolorystyczne- kolor toffi i ciepły brąz. Meble w kolorze naturalnym również pokryte jest warstwą lakieru, uniemożliwiającą zmianę ich barwy.

Czy meble są objęte gwarancją? Jeśli TAK, to jaki jest czas gwarancji?

  • Tak. Wszystkie nasze meble posiadają gwarancję , której okres wynosi 2 lata. W momencie wygaśnięcia tego terminu zawsze jednak służymy pomocą i radą naszym Klientom.

Czy można dokonać zwrotu zakupionych mebli?

  • Tak. Klient ma prawo zwrotu pełnowartościowego towaru w przeciągu 14 dni od dnia odebrania przesyłki. W przypadku chęci zwrotu należy o tym fakcie poinformować naszą firmę telefonicznie lub mailowo, po czym w bezpieczny sposób zapakować mebel i nadać przesyłkę na adres naszej firmy. W przypadku zwrotu towaru koszt takiej przesyłki pokrywa Klient.

Co robić jeśli przesyłka jest uszkodzona?

  • W przypadku zauważenia uszkodzenia przesyłki w momencie jej dostarczenia należy niezwłocznie spisać z kurierem protokół szkody lub zaznaczyć, że przesyłka zostaje odebrana ,,z zastrzeżeniem''. W przypadku spisywania protokołu szkody na miejscu bardzo ważne jest, aby wyraźnie zaznaczyć, że opakowanie zewnętrzne zostało uszkodzone. Protokół bez tej informacji uniemożliwia naszej firmie uzyskanie pozytywnego jej rozpatrzenia. O fakcie otrzymania uszkodzonej przesyłki należy również poinformować sprzedawcę, który udzieli dalszych instrukcji postępowania w tej sytuacji. Sprzedawca po otrzymaniu kompletu dokumentów ( zdjęcia uszkodzeń, kopia protokołu szkody) zgłasza reklamację u przewoźnika w przeciągu 14 dni. W przypadku tak załatwionej sprawy można liczyć, na rekompensatę od przewoźnika z tytułu uszkodzonego towaru w czasie transportu lub wymianę na nowy produkt.

Jaki jest koszt dostawy?

  • Dostawa na terenie Polski przy zakupach powyżej 1000 zł jest darmowa. W przypadku pozostałych zakupów kwota ta, w zależności od wymiarów i wagi przesyłki wynosi od 20 do 50 złotych.

Co oznacza „darmowa dostawa od 1000 zł”?

  • Darmowa dostawa od 1000 zł jest ofertą skierowaną do wszystkich naszych klientów dokonujących zakupu w salonie stacjonarnym lub sklepie internetowym na łączną kwotę powyżej 1 tys. złotych. Dostawa obejmuje transport towaru bezpośrednio z naszego magazynu do miejsca wyznaczonego przez Klienta, jednak nie obejmuje usługi wniesienia

Czy możliwa jest usługa wniesienia zakupionych mebli ?

  • Przy wysyłkach paletowych, w rejony oddalone więcej niż 100 km od Lublina usługa wniesienia jest niedostępna. Na terenie Lublina i okolic istnieje możliwość wniesienia towaru. Jest to usługa odpłatna, a jej koszt wyceniany jest indywidualnie do danego zamówienia.

Jaki jest koszt wniesienia?

  • Na terenie Lublina nasza firma współpracuje z zewnętrzną firmą świadczącą usługi wnoszenia gabarytów. Koszt usługi wniesienia jest uzależniony od kilku czynników tj. ilość mebli, rozmiar i waga mebli. Na końcową wycenę wpływają ponadto takie czynniki jak: ilość pięter lub schodów które muszą pokonać tragarze, układ budynku np. wąska klatka schodowa. Cena może wahać się od 100-200zł , a w przypadku większych utrudnień od 300-500zł. Na terenie Lubelszczyzny usługa wniesienia tylko dla określonych gabarytów – do uzgodnienia ze sprzedawcą.

Co to jest drewno mango?

  • Drewno mango pozyskiwane jest z drzewa owocowego o nazwie Mangowiec Indyjski. Charakteryzuje się delikatnym usłojeniem w jasnym kolorze. Naturalny kolor drewna wzbogacają dodatkowo lekko żółto-brązowe odcienie. Na niektórych fragmentach pojawia się również odcień szarości i zgaszonego różu. Drewno mango idealnie nadaje się do produkcji mebli ze względu na swoją gęstość, twardość i ciężar. Doskonale dostosowuje się też do klimatu europejskiego.

Co to jest akacja indyjska?

  • Akacja Indyjska jest gatunkiem drzewa, z którego pozyskujemy niezwykle twarde drewno do produkcji naszych mebli. Charakteryzuje się dużą gęstością, łatwością w obróbce i wysoką trwałością. Meble wykonane z drewna akacjowego są bardzo ciężkie.

Co oznacza termin „produkt na zamówienie”?

  • Produkt na zamówienie dotyczy wyłącznie oferty mebli tapicerowanych. Jest to informacja, że dany produkt zostanie wykonany na indywidualne zlecenie Klienta, według wymaganych preferencji np. jest w tapicerce o numerze 2541 a nogi są ciemno brązowe. Czas wysyłki oraz realizacji zamówienia jest w przypadku takich produktów wydłużony i w zależności od wyboru danego modelu może wynosić 5-6 tyg., 8-10 tyg. lub 12 tyg. Produkt wykonany na zamówienie nie podlega zwrotom ani wymianie na inny model.

Co oznacza „produkt dostępny od (data)”?

  • Jeśli przy danym produkcie widnieje opis np. Produkt dostępny od 20.07.2022, to oznacza, że jest on w chwili obecnej na etapie zamówienia lub produkcji i nie posiadamy go na stanie. Podana data jest informacją dla Klienta o planowanym wznowieniu sprzedaży produktu na stronie.

Co oznacza „produkt niedostępny” lub "czekamy na dostawę"?

  • Termin ten oznacza, że na daną chwilę dany produkt nie jest uwzględniony w żadnej najbliższej dostawie i nie znamy dokładnej daty jego ponownego pojawienia się w sprzedaży. W przypadku zainteresowania takim produktem prosimy o informację. Przyspieszy to jego zamówienie.

Czy kupując mebel dostaję ten, który widzę na zdjęciu?

  • Zdjęcia główne produktów na naszej stronie mają na celu przedstawienie oferowanej bryły, koloru drewna i rodzaju wykończenia. Do wykonania zdjęcia używamy losowo wybranego mebla z danej dostawy. Z uwagi na to, że nasze meble wykonane są z naturalnego drewna, to każdy egzemplarz charakteryzuje się swoim własnym układem słoi i ich kolorystyką. Na życzenie Klienta możemy przed zakupem lub wysyłką wykonać i przesłać dodatkowe zdjęcia produktów z danej linii znajdujących się na naszym magazynie.

Co oznaczają wymiary podane przy produkcie?

  • Wszystkie wymiary podawane na naszej stronie (szerokość, głębokość, wysokość) są wymiarami zewnętrznymi i dotyczą najbardziej wysuniętych za obręb bryły elementów.

Czy można zmienić wymiary mebla drewnianego?

  • Nie, meble produkowane są według przepracowanych technicznie projektów i nie ma możliwości ich modyfikacji. Nie produkujemy pojedynczych egzemplarzy.

Czy można zwrócić produkt?

  • Tak. Każdy klient dokonujący zakupu na naszej stronie internetowej ma prawo zwrotu pełnowartościowego mebla w przeciągu 14 dni od jego otrzymania, Koszty zwrotu towaru pokrywa kupujący.

Gdzie można zobaczyć „na żywo” meble? Jeśli TAK, to gdzie?

  • Pełną ekspozycję naszych mebli można obejrzeć w salonie stacjonarnym mieszczącym się w Galerii Gala w Lublinie przy ul. Fabrycznej 2. Nasz salon znajduje się na II piętrze.

Czy meble trzeba składać?

  • 95% naszych mebli nie wymaga samodzielnego montażu. Większość elementów w naszych meblach jest montowana na stałe, tworząc jednolitą bryłę i dostarczane są do Państwa w całości. Wyjątek stanowią stoły i łóżka. Jednak ich montaż jest bardzo prosty i nie wymaga specjalnych umiejętności, czy narzędzi. Przy zakupie mebli drewnianych o dużych gabarytach należy zwrócić uwagę na to,czy dany mebel bez problemu będzie można wnieść do Państwa domu.

W jakie formie przyjeżdżają do mnie meble?

  • Meble przyjeżdżają do Państwa w całości (oprócz łóżek i stołów). W przypadku zakupu większej ilości brył każdy mebel pakowany jest osobno i umieszczany na palecie zbiorczej. Meble ustawione na palecie są owijane folią typu strecz i zabezpieczane taśmami transportowymi. Nasi pracownicy mają za zadanie dopilnować, aby w czasie transportu towar był stabilny i nic się z nim nie stało. W przypadku mniejszych mebli ( o wadze do 20 kg) towar nadawany jest jako paczka kurierska lub, w przypadku Klientów z okolic Lublina, towar dostarczany jest naszym transportem.

Czy można mieszać meble z różnych kolekcji? Czy będą one do siebie pasować?

  • Tak, jak najbardziej. Nasze meble ze względu na stylistykę zostały podzielone na odrębne kolekcje. Jednak zastosowanie tego samego gatunku drewna (wyjątek stanowi kolekcja London) i zachowanie jednej kolorystyki dla wszystkich kolekcji umożliwia Państwu zestawianie ich według własnych upodobań i preferencji.

Jak wykończone są meble? Czym są pokrywane meble?

  • Meble wykonywane z drewna mango w naturalnym wybarwieniu pokryte są wodnym akrylowym, bezbarwnym i matowym lakierem. Pozostałe meble barwione są bejcą w odcieniu toffi lub ciepłego brązu i pokrywane lakierem o satynowym wykończeniu. Lakier zabezpiecza meble przed czynnikami zewnętrznymi, powstrzymuje przed nadmiernym wysychaniem drewna i pobieraniem wilgoci z otoczenia.

Jak długo trzeba oczekiwać na produkt?

  • Wszystkie opłacone produkty wysyłane są w terminie przypisanym do konkretnego produktu, np. 48h, 3dni, 10dni. Firma kurierska odbierająca przesyłkę z naszego magazynu dostarcza towar pod wskazany adres w przeciągu 2-3 dni roboczych (nie licząc soboty, niedzieli i dni świątecznych). W przypadku bardzo dużych zamówień, składających się z większej ilości mebli czas wysyłki może się ulec wydłużeniu. O tym fakcie Klient jest niezwłocznie informowany po złożeniu zamówienia . Po nadaniu przez nas przesyłki Klient otrzymuje informację mailową z podanym numerem nadawczym i linkiem służącym do monitorowania przesyłki.

Co oznacza „wysyłka 48h”?

  • Wysyłka 48h – oznacza to, że od momentu zaksięgowania wpłaty towar zostanie wydany z naszego magazynu zewnętrznej firmie kurierskiej w ciągu najbliższych 2 dni roboczych. Nie oznacza to jednak, że towar dotrze do klienta w przeciągu 2 dni od momentu złożenia zamówienia.

Czy meble z mango będą pasowały do dębu?

  • Wielu naszych Klientów z powodzeniem łączy meble z drewna mango z dębowymi podłogami i meblami.

Czy mogę dokonać zakupu za pobraniem?

  • Niestety nie. Ze względu na duże gabaryty przesyłek i skomplikowany proces nadawczy meble wysyłane są tylko po zaksięgowaniu wpłaty.

Czy muszę się rejestrować na stronie żeby dokonać zakupu?

  • Nie, rejestracja nie jest konieczna. Można wybrać produkty i dokonać ich zakupu bez rejestracji na naszej stronie.

Czy mogę zamówić meble telefonicznie lub mailowo?

  • Tak. Za pomocą maila mogą Państwo składać zamówienia przez całą dobę. Natomiast w godzinach otwarcia naszego salonu stacjonarnego pracownicy są gotowi przyjąć Państwa zamówienie telefonicznie.

Czy mogę zarezerwować meble z przyszłej dostawy?

  • Tak, istnieje taka możliwość. W tym celu prosimy o kontakt telefoniczny lub mailowy z naszym pracownikiem, który poinformuje Państwa jak dokonać rezerwacji mebla.

Co to znaczy, że „drewno pracuje”?

  • Drewno jest materiałem higroskopijnym, który rozszerza się gdy wilgotność powietrza rośnie lub kurczy gdy wilgotność spada. Może to powodować powstawanie szczelin, deformacje mebli i drobne pęknięcia gdy wilgotność powietrza jest za wysoka lub za niska w pewnym przedziale czasu. Może mieć to miejsce szczególnie w okresie zimowym gdy wilgotność spada. Wówczas należy dowilżać pomieszczenia najlepiej za pomocą nawilżacza elektrycznego. W okresach letnich (czerwiec-wrzesień), kiedy wilgotność powietrza przekracza 60 % należy zaopatrzyć się w osuszacz powietrza. Również w pomieszczeniach z klimatyzacją może wystąpić zjawisko zbyt niskiej wilgotności.



 

Kliencie masz inne pytania niż te zamieszczone powyżej?
Napisz do nas sklep@cudnemeble.pl lub zadzwoń 600-416-913.

Postaramy się odpowiedzieć na każde Państwa pytania jak i również pozwoli nam to rozbudować naszą stronę, aby ułatwić innym Klientom w znalezieniu potrzebnych informacji.

 



Dbamy o Twoją prywatność

Pliki cookies i pokrewne im technologie umożliwiają poprawne działanie strony i pomagają dostosować ofertę do Twoich potrzeb. Możemy wykorzystywać pliki cookies własne oraz naszych partnerów w celach analitycznych i marketingowych, również w celu dopasowania treści reklamowych do Twoich preferencji. Możesz zaakceptować wykorzystanie wszystkich tych plików lub dostosować użycie plików do swoich preferencji.

Dbamy o Twoją prywatność

Pliki cookies i pokrewne im technologie umożliwiają poprawne działanie strony i pomagają dostosować ofertę do Twoich potrzeb. Możemy wykorzystywać pliki cookies własne oraz naszych partnerów w celach analitycznych i marketingowych, również w celu dopasowania treści reklamowych do Twoich preferencji. Możesz zaakceptować wykorzystanie wszystkich tych plików lub dostosować użycie plików do swoich preferencji.

Zarządzaj cookies

Niezbędne pliki cookie
Korzystanie przez nas z niezbędnych plików cookie jest konieczne dla prawidłowego funkcjonowania strony internetowej. Pliki te są instalowane w szczególności na potrzeby zapamiętywania sesji logowania lub wypełniania formularzy, a także w celach związanych ustawieniem opcji prywatności.
Analityczne pliki cookie
Analityczne pliki cookie umożliwiają sprawdzenie liczby wizyt i źródeł ruchu w naszym serwisie. Pomagają nam ustalić, które strony są bardziej, a które mniej popularne, i zrozumieć, jak użytkownicy poruszają się po stronie. Dzięki temu możemy badać statystki i poprawiać wydajność naszej witryny. Informacje zbierane przez te pliki cookie są agregowane, nie mają więc na celu ustalenia Twojej tożsamości. Jeśli nie zezwolisz na stosowanie tych plików cookie, nie będziemy wiedzieć, kiedy odwiedziłeś naszą stronę internetową.
Funkcjonalne pliki cookie
Funkcjonalne pliki cookie zapamiętują i dostosowują stronę do Twoich wyborów, np. preferencji językowych. Możesz ustawić przeglądarkę tak, aby blokowała lub ostrzegała o niezbędnych i funkcjonalnych plikach cookie, jednak spowoduje to, że niektóre części witryny mogą nie działać prawidłowo.
Reklamowe pliki cookie
Reklamowe pliki cookie pozwalają na dopasowanie wyświetlanych treści reklamowych do Twoich zainteresowań, nie tylko na naszej witrynie, ale też poza nią. Mogą być instalowane przez partnerów reklamowych za pośrednictwem naszej strony internetowej. Na podstawie informacji z tych plików cookie i aktywności w innych serwisach jest budowany Twój profil zainteresowań. Reklamowe cookies nie przechowują bezpośrednio Twoich danych osobowych, ale identyfikują Twoją przeglądarkę internetową i sprzęt. Jeśli nie zezwolisz na stosowanie tych plików cookie, dalej będziemy mogli wyświetlać Ci reklamy, jednak nie będą one dopasowane do Twoich preferencji. Zobacz jak Google używa tych danych. Możesz zrezygnować ze wszystkich spersonalizowanych reklam w ustawieniach reklam, lub z wybranych firm na stronie www.aboutads.info.
Powered by eBiznes.pl