Opinie o Nas
NOWOCZESNE I KLASYCZNE MEBLE Z LITEGO DREWNA
...jest pusty
Opinie w Google
Odwiedź nas!
Cudne Meble w Galerii GALA

ul. Fabryczna 2 lok.2.7
20-301 Lublin
+48 600-416-913
sklep@cudneMeble.pl

Czynne:
Pon.-pt.: 10:00-19:00
Sobota: 10:00-17:00
Niedz. handl.:10:00-15:00
Sonda
Jakich mebli Państwo poszukują?
Głosów: 34

Strona głównaNajczęściej zadawane pytania

Najczęściej zadawane pytania



 

Jak pielęgnować meble z drewna? Czym myć meble i jakich używać środków?

  • Zapraszamy do zapoznania się ze szczegółami na naszej stronie w zakładce dotyczącej pielęgnacji drewna : https://cudnemeble.pl/pielegnacja-drewna-inf-29.html

Gdzie produkowane są meble?

  • Ze względu na rodzaj stosowanego materiału wszystkie nasze projekty realizowane są w Indiach. Do produkcji mebli używamy najwyższej jakości drewna, pozyskiwanego z plantacji ekologicznych i posiadającego wszelkie niezbędne certyfikaty. Nasze meble posiadają również niezbędne dokumenty dopuszczające ich sprzedaż na terenie Unii Europejskiej.

Z jakiego drewna wykonane są meble?

  • Nasze meble powstają z dwóch gatunków drewna. Jednym z nich jest mango, drugim-akacja indyjska.

Czy można wykonać meble na wymiar?

  • Nie wykonujemy mebli na zamówienia indywidualne. Meble powstają na podstawie projektów wykonanych wyłącznie przez naszą firmę.

Czy można zamówić meble w innym kolorze?

  • Nie. W celu dopasowania do siebie mebli z różnych dostaw i kolekcji stosujemy wyłącznie dwa warianty kolorystyczne- kolor toffi i ciepły brąz. Meble w kolorze naturalnym również pokryte jest warstwą lakieru, uniemożliwiającą zmianę ich barwy.

Czy meble są objęte gwarancją? Jeśli TAK, to jaki jest czas gwarancji?

  • Tak. Wszystkie nasze meble posiadają gwarancję , której okres wynosi 2 lata. W momencie wygaśnięcia tego terminu zawsze jednak służymy pomocą i radą naszym Klientom.

Czy można dokonać zwrotu zakupionych mebli?

  • Tak. Klient ma prawo zwrotu pełnowartościowego towaru w przeciągu 14 dni od dnia odebrania przesyłki. W przypadku chęci zwrotu należy o tym fakcie poinformować naszą firmę telefonicznie lub mailowo, po czym w bezpieczny sposób zapakować mebel i nadać przesyłkę na adres naszej firmy. W przypadku zwrotu towaru koszt takiej przesyłki pokrywa Klient.

Co robić jeśli przesyłka jest uszkodzona?

  • W przypadku zauważenia uszkodzenia przesyłki w momencie jej dostarczenia należy niezwłocznie spisać z kurierem protokół szkody lub zaznaczyć, że przesyłka zostaje odebrana ,,z zastrzeżeniem''. W przypadku spisywania protokołu szkody na miejscu bardzo ważne jest, aby wyraźnie zaznaczyć, że opakowanie zewnętrzne zostało uszkodzone. Protokół bez tej informacji uniemożliwia naszej firmie uzyskanie pozytywnego jej rozpatrzenia. O fakcie otrzymania uszkodzonej przesyłki należy również poinformować sprzedawcę, który udzieli dalszych instrukcji postępowania w tej sytuacji. Sprzedawca po otrzymaniu kompletu dokumentów ( zdjęcia uszkodzeń, kopia protokołu szkody) zgłasza reklamację u przewoźnika w przeciągu 14 dni. W przypadku tak załatwionej sprawy można liczyć, na rekompensatę od przewoźnika z tytułu uszkodzonego towaru w czasie transportu lub wymianę na nowy produkt.

Jaki jest koszt dostawy?

  • Dostawa na terenie Polski przy zakupach powyżej 1000 zł jest darmowa. W przypadku pozostałych zakupów kwota ta, w zależności od wymiarów i wagi przesyłki wynosi od 20 do 50 złotych.

Co oznacza „darmowa dostawa od 1000 zł”?

  • Darmowa dostawa od 1000 zł jest ofertą skierowaną do wszystkich naszych klientów dokonujących zakupu w salonie stacjonarnym lub sklepie internetowym na łączną kwotę powyżej 1 tys. złotych. Dostawa obejmuje transport towaru bezpośrednio z naszego magazynu do miejsca wyznaczonego przez Klienta, jednak nie obejmuje usługi wniesienia

Czy możliwa jest usługa wniesienia zakupionych mebli ?

  • Przy wysyłkach paletowych, w rejony oddalone więcej niż 100 km od Lublina usługa wniesienia jest niedostępna. Na terenie Lublina i okolic istnieje możliwość wniesienia towaru. Jest to usługa odpłatna, a jej koszt wyceniany jest indywidualnie do danego zamówienia.

Jaki jest koszt wniesienia?

  • Na terenie Lublina nasza firma współpracuje z zewnętrzną firmą świadczącą usługi wnoszenia gabarytów. Koszt usługi wniesienia jest uzależniony od kilku czynników tj. ilość mebli, rozmiar i waga mebli. Na końcową wycenę wpływają ponadto takie czynniki jak: ilość pięter lub schodów które muszą pokonać tragarze, układ budynku np. wąska klatka schodowa. Cena może wahać się od 100-200zł , a w przypadku większych utrudnień od 300-500zł. Na terenie Lubelszczyzny usługa wniesienia tylko dla określonych gabarytów – do uzgodnienia ze sprzedawcą.

Co to jest drewno mango?

  • Drewno mango pozyskiwane jest z drzewa owocowego o nazwie Mangowiec Indyjski. Charakteryzuje się delikatnym usłojeniem w jasnym kolorze. Naturalny kolor drewna wzbogacają dodatkowo lekko żółto-brązowe odcienie. Na niektórych fragmentach pojawia się również odcień szarości i zgaszonego różu. Drewno mango idealnie nadaje się do produkcji mebli ze względu na swoją gęstość, twardość i ciężar. Doskonale dostosowuje się też do klimatu europejskiego.

Co to jest akacja indyjska?

  • Akacja Indyjska jest gatunkiem drzewa, z którego pozyskujemy niezwykle twarde drewno do produkcji naszych mebli. Charakteryzuje się dużą gęstością, łatwością w obróbce i wysoką trwałością. Meble wykonane z drewna akacjowego są bardzo ciężkie.

Co oznacza termin „produkt na zamówienie”?

  • Produkt na zamówienie dotyczy wyłącznie oferty mebli tapicerowanych. Jest to informacja, że dany produkt zostanie wykonany na indywidualne zlecenie Klienta, według wymaganych preferencji np. jest w tapicerce o numerze 2541 a nogi są ciemno brązowe. Czas wysyłki oraz realizacji zamówienia jest w przypadku takich produktów wydłużony i w zależności od wyboru danego modelu może wynosić 5-6 tyg., 8-10 tyg. lub 12 tyg. Produkt wykonany na zamówienie nie podlega zwrotom ani wymianie na inny model.

Co oznacza „produkt dostępny od (data)”?

  • Jeśli przy danym produkcie widnieje opis np. Produkt dostępny od 20.07.2022, to oznacza, że jest on w chwili obecnej na etapie zamówienia lub produkcji i nie posiadamy go na stanie. Podana data jest informacją dla Klienta o planowanym wznowieniu sprzedaży produktu na stronie.

Co oznacza „produkt niedostępny” lub "czekamy na dostawę"?

  • Termin ten oznacza, że na daną chwilę dany produkt nie jest uwzględniony w żadnej najbliższej dostawie i nie znamy dokładnej daty jego ponownego pojawienia się w sprzedaży. W przypadku zainteresowania takim produktem prosimy o informację. Przyspieszy to jego zamówienie.

Czy kupując mebel dostaję ten, który widzę na zdjęciu?

  • Zdjęcia główne produktów na naszej stronie mają na celu przedstawienie oferowanej bryły, koloru drewna i rodzaju wykończenia. Do wykonania zdjęcia używamy losowo wybranego mebla z danej dostawy. Z uwagi na to, że nasze meble wykonane są z naturalnego drewna, to każdy egzemplarz charakteryzuje się swoim własnym układem słoi i ich kolorystyką. Na życzenie Klienta możemy przed zakupem lub wysyłką wykonać i przesłać dodatkowe zdjęcia produktów z danej linii znajdujących się na naszym magazynie.

Co oznaczają wymiary podane przy produkcie?

  • Wszystkie wymiary podawane na naszej stronie (szerokość, głębokość, wysokość) są wymiarami zewnętrznymi i dotyczą najbardziej wysuniętych za obręb bryły elementów.

Czy można zmienić wymiary mebla drewnianego?

  • Nie, meble produkowane są według przepracowanych technicznie projektów i nie ma możliwości ich modyfikacji. Nie produkujemy pojedynczych egzemplarzy.

Czy można zwrócić produkt?

  • Tak. Każdy klient dokonujący zakupu na naszej stronie internetowej ma prawo zwrotu pełnowartościowego mebla w przeciągu 14 dni od jego otrzymania, Koszty zwrotu towaru pokrywa kupujący.

Gdzie można zobaczyć „na żywo” meble? Jeśli TAK, to gdzie?

  • Pełną ekspozycję naszych mebli można obejrzeć w salonie stacjonarnym mieszczącym się w Galerii Gala w Lublinie przy ul. Fabrycznej 2. Nasz salon znajduje się na II piętrze.

Czy meble trzeba składać?

  • 95% naszych mebli nie wymaga samodzielnego montażu. Większość elementów w naszych meblach jest montowana na stałe, tworząc jednolitą bryłę i dostarczane są do Państwa w całości. Wyjątek stanowią stoły i łóżka. Jednak ich montaż jest bardzo prosty i nie wymaga specjalnych umiejętności, czy narzędzi. Przy zakupie mebli drewnianych o dużych gabarytach należy zwrócić uwagę na to,czy dany mebel bez problemu będzie można wnieść do Państwa domu.

W jakie formie przyjeżdżają do mnie meble?

  • Meble przyjeżdżają do Państwa w całości (oprócz łóżek i stołów). W przypadku zakupu większej ilości brył każdy mebel pakowany jest osobno i umieszczany na palecie zbiorczej. Meble ustawione na palecie są owijane folią typu strecz i zabezpieczane taśmami transportowymi. Nasi pracownicy mają za zadanie dopilnować, aby w czasie transportu towar był stabilny i nic się z nim nie stało. W przypadku mniejszych mebli ( o wadze do 20 kg) towar nadawany jest jako paczka kurierska lub, w przypadku Klientów z okolic Lublina, towar dostarczany jest naszym transportem.

Czy można mieszać meble z różnych kolekcji? Czy będą one do siebie pasować?

  • Tak, jak najbardziej. Nasze meble ze względu na stylistykę zostały podzielone na odrębne kolekcje. Jednak zastosowanie tego samego gatunku drewna (wyjątek stanowi kolekcja London) i zachowanie jednej kolorystyki dla wszystkich kolekcji umożliwia Państwu zestawianie ich według własnych upodobań i preferencji.

Jak wykończone są meble? Czym są pokrywane meble?

  • Meble wykonywane z drewna mango w naturalnym wybarwieniu pokryte są wodnym akrylowym, bezbarwnym i matowym lakierem. Pozostałe meble barwione są bejcą w odcieniu toffi lub ciepłego brązu i pokrywane lakierem o satynowym wykończeniu. Lakier zabezpiecza meble przed czynnikami zewnętrznymi, powstrzymuje przed nadmiernym wysychaniem drewna i pobieraniem wilgoci z otoczenia.

Jak długo trzeba oczekiwać na produkt?

  • Wszystkie opłacone produkty wysyłane są w terminie przypisanym do konkretnego produktu, np. 48h, 3dni, 10dni. Firma kurierska odbierająca przesyłkę z naszego magazynu dostarcza towar pod wskazany adres w przeciągu 2-3 dni roboczych (nie licząc soboty, niedzieli i dni świątecznych). W przypadku bardzo dużych zamówień, składających się z większej ilości mebli czas wysyłki może się ulec wydłużeniu. O tym fakcie Klient jest niezwłocznie informowany po złożeniu zamówienia . Po nadaniu przez nas przesyłki Klient otrzymuje informację mailową z podanym numerem nadawczym i linkiem służącym do monitorowania przesyłki.

Co oznacza „wysyłka 48h”?

  • Wysyłka 48h – oznacza to, że od momentu zaksięgowania wpłaty towar zostanie wydany z naszego magazynu zewnętrznej firmie kurierskiej w ciągu najbliższych 2 dni roboczych. Nie oznacza to jednak, że towar dotrze do klienta w przeciągu 2 dni od momentu złożenia zamówienia.

Czy meble z mango będą pasowały do dębu?

  • Wielu naszych Klientów z powodzeniem łączy meble z drewna mango z dębowymi podłogami i meblami.

Czy mogę dokonać zakupu za pobraniem?

  • Niestety nie. Ze względu na duże gabaryty przesyłek i skomplikowany proces nadawczy meble wysyłane są tylko po zaksięgowaniu wpłaty.

Czy muszę się rejestrować na stronie żeby dokonać zakupu?

  • Nie, rejestracja nie jest konieczna. Można wybrać produkty i dokonać ich zakupu bez rejestracji na naszej stronie.

Czy mogę zamówić meble telefonicznie lub mailowo?

  • Tak. Za pomocą maila mogą Państwo składać zamówienia przez całą dobę. Natomiast w godzinach otwarcia naszego salonu stacjonarnego pracownicy są gotowi przyjąć Państwa zamówienie telefonicznie.

Czy mogę zarezerwować meble z przyszłej dostawy?

  • Tak, istnieje taka możliwość. W tym celu prosimy o kontakt telefoniczny lub mailowy z naszym pracownikiem, który poinformuje Państwa jak dokonać rezerwacji mebla.

Co to znaczy, że „drewno pracuje”?

  • Drewno jest materiałem higroskopijnym, który rozszerza się gdy wilgotność powietrza rośnie lub kurczy gdy wilgotność spada. Może to powodować powstawanie szczelin, deformacje mebli i drobne pęknięcia gdy wilgotność powietrza jest za wysoka lub za niska w pewnym przedziale czasu. Może mieć to miejsce szczególnie w okresie zimowym gdy wilgotność spada. Wówczas należy dowilżać pomieszczenia najlepiej za pomocą nawilżacza elektrycznego. W okresach letnich (czerwiec-wrzesień), kiedy wilgotność powietrza przekracza 60 % należy zaopatrzyć się w osuszacz powietrza. Również w pomieszczeniach z klimatyzacją może wystąpić zjawisko zbyt niskiej wilgotności.



 

Kliencie masz inne pytania niż te zamieszczone powyżej?
Napisz do nas sklep@cudnemeble.pl lub zadzwoń 600-416-913.

Postaramy się odpowiedzieć na każde Państwa pytania jak i również pozwoli nam to rozbudować naszą stronę, aby ułatwić innym Klientom w znalezieniu potrzebnych informacji.

 



Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Prywatności. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.