Cudne Meble w Galerii GALA
ul. Fabryczna 2 lok.2.7
20-301 Lublin
+48 600-416-913
sklep@cudneMeble.pl
Czynne:
Pon.-pt.: 10:00-19:00
Sobota: 10:00-17:00
Niedz. handl.:10:00-15:00
Zwroty i zasady reklamacji
Odstąpienie od umowy powinno się odbyć w terminie 14 dni od odebrania przesyłki. Aby odstąpić od umowy zakupu, należy poinformować sklep mailowo na adres: sklep@cudnemeble.pl , o chęci zwrotu zakupionego towaru, najlepiej za pośrednictwem podpisanego i zeskanowanego formularza. Formularz można także załączyć wraz z dokumentem zakupu do zwracanej przesyłki i odesłać w terminie 14 dni od wejścia w posiadanie zamówionych produktów (odebrania przesyłki).Od momentu poinformowania o odstąpieniu od umowy, Klient powinien dostarczyć w pełni wartościowy mebel na swój koszt bezpośrednio do magazynu sklepu lub odesłać na poniższy adres:
Cudne Meble
ul. FABRYCZNA 2 lok. 2.7
20-301 Lublin, POLAND
z dopiskiem "ZWROT"
Klient zgodnie z obowiązującym prawem ma możliwość odstąpienia od umowy sprzedaży w ciągu 14 dni bez podania jakiejkolwiek przyczyny. Czas ten liczony jest od momentu dostarczenia przesyłki. Kupujący ponosi bezpośrednie koszty zwrotu zakpionego produktu/produktów.
Wszelkie dodatkowe informacje dotyczące regulaminu zwrotu towaru i odstąpienia od umowy zawarte są w regulaminie sklepu w § 9 Odstąpienie.
UWAGA: Zwrotowi nie podlegają produkty/rzeczy nieprefabrykowane, wyprodukowana według specyfikacji Konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb tj. produkty wykonywane na indywidualne zamówienia tj. krzesła, wypoczynki, fotele itp.
DO POBRANIA:
cudnemeble.pl - FORMULARZ ODSTĄPIENIA OD UMOWY
ZADADY REKLAMCJI ZAKUPONEGO TOWARU
Jeśli produkt został uszkodzony podczas transportu kupujący jest zobowiązany do niezwłocznego skontaktowania się z firmą kurierską dostarczającą zakupiony towar w celu spisania protokołu szkody, który jest niezbędny do rozpatrzenia reklamacji.
Prosimy również w przypadku zaistniałej sytuacji poinformowanie sprzedającego i przesłanie skanu dokumentacji (spisanego protokołu) wraz ze zdjęciami na adres mailowy: sklep@cudnemeble.pl w celu złożenia reklamacji u firmy transportowej. Spisanie protokołu bez informacji o tym sprzedającego nie jest jednoznaczne ze złożeniem reklamacji.
Reklamacja zakupionego towaru - jeśli w przeciągu dwóch lat od daty zakupu zauważysz wady zakupionych mebli – masz prawo do złożenia reklamacji.
W przypadku chęci złożenia reklamacji towaru należy przesłać wypełniony formularz reklamacyjny lub w formie opisowej poinformować sprzedawcę na adres mailowy sklep@cudnemeble.pl lub korespondencyjny salon Cudne Meble, ul. Fabryczna 2 lok. 2.7, 20-301 Lublin.
Reklamacja powinna zawierać: imię i nazwisko lub nazwę firmy, adres zamieszkania lub adres siedziby firmy oraz adres poczty elektronicznej, przedmiot reklamacji, w miarę możliwości numer zamówienia wraz ze wskazaniem okresu czasu, którego dotyczy reklamacja oraz okoliczności uzasadniające złożenie reklamacji (opis na czym ona polega) ewentualnie jakich cech Towar zamawiany nie posiada, a według zapewnień Sprzedawcy lub według sposobu przedstawienia go Klientowi miał posiadać, dokumentację fotograficzną przedstawionej wady.
Firma Cudne Meble od momentu otrzymania złożonej reklamacji ustosunkuje się w przeciągu 14 dni. Jeśli reklamacja jest zasadna sklep skontaktuje się z klientem w celu wymiany/ naprawy/ odbioru reklamowanego towaru i ewentualnego zwrotu kosztów zakupu.
DO POBRANIA:
cudnemeble.pl - FORMULARZ ZGŁOSZENIA REKLAMACJI