0 Produkte
Odwiedź nas!
Cudne Meble w Galerii GALA
ul. Fabryczna 2 lok.2.7
20-301 Lublin
+48 600-416-913
sklep@cudneMeble.pl
Czynne:
Pon.-pt.: 10:00-19:00
Sobota: 10:00-17:00
Niedz. handl.:10:00-15:00
Informationen
Probe
Voices: 0
StartseiteSCHLAFZIMMERMaterac LAILA H3- twardy 160x200 cm
Szerokość 160 cm /
Długość 200 cm /
Wysokość 24 cm /
Materac LAILA jest to model zbudowany z formatki kieszeniowej MultiPocket 7 stref w iloÅ›ci 508 szt. sprężyn na m2, obustronnego kokosu lateksowanego oraz wysokiej jakoÅ›ci pianki PerfectSuite (VISCO/memory) o gruboÅ›ci 5 cm. Sprężyny o różnym stopniu twardoÅ›ci zostaÅ‚y rozmieszczone w 7 strefach, tak aby zapewnić odpowiednie podparcie poszczególnym częściom ciaÅ‚a. Każda sprężyna zostaÅ‚a zapakowana w oddzielnÄ… kieszeÅ„, dziÄ™ki czemu materac ugina siÄ™ tylko w punktach nacisku.
Laila dziÄ™ki zastosowaniu kokosu lateksowanego z obu stron materaca ma twardość H3 i bÄ™dzie to model najbardzej komfortowy dla osoób ważących powyżej 80kg.
Długość 200 cm /
Wysokość 24 cm /
Materac sprężynowy kieszeniowy LAILA z kokosem 160/200cm
- Dwustronny
- Visco elastic
- Kokos
- 7 stref
- Owata
- Atest
- Wszystkie użyte surowce w trakcie produkcji materaca zostały dobrane tak, aby zlikwidować ryzyko wystąpienia uczuleń.
- Zamek błyskawiczny
- Właściwości ortopedyczne
- Antyalergiczny
- Antygrzybiczny
Materac LAILA jest to model zbudowany z formatki kieszeniowej MultiPocket 7 stref w iloÅ›ci 508 szt. sprężyn na m2, obustronnego kokosu lateksowanego oraz wysokiej jakoÅ›ci pianki PerfectSuite (VISCO/memory) o gruboÅ›ci 5 cm. Sprężyny o różnym stopniu twardoÅ›ci zostaÅ‚y rozmieszczone w 7 strefach, tak aby zapewnić odpowiednie podparcie poszczególnym częściom ciaÅ‚a. Każda sprężyna zostaÅ‚a zapakowana w oddzielnÄ… kieszeÅ„, dziÄ™ki czemu materac ugina siÄ™ tylko w punktach nacisku.
Laila dziÄ™ki zastosowaniu kokosu lateksowanego z obu stron materaca ma twardość H3 i bÄ™dzie to model najbardzej komfortowy dla osoób ważących powyżej 80kg.
Es liegen noch keine Bewertungen vor!
Bewertung schreibenDer Eigentümer des Online-Shops garantiert nicht, dass die veröffentlichten Meinungen von Verbrauchern stammen, die ein bestimmtes Produkt verwendet oder gekauft haben.